Дякуємо за Ваш відгук.
Нам шкода, що ситуація з агроволокном викликала у Вас негативні враження. Ми завжди намагаємося бути уважними до кожного замовлення та відкриті до конструктивного діалогу.
Ваше замовлення було відправлено 06.03.2025 та отримано Вами 09.03.2025. При підтвердженні замовлення ми завжди просимо перевіряти склад замовлення при отриманні. На упаковці, згідно з внутрішніми правилами, було зазначено: «Огляд дозволено», а також «Повернення протягом 14 днів». Це стандартна інформація, яка нагадує клієнтам про необхідність перевірки товару при отриманні – саме протягом цього часу є можливість швидко відреагувати у випадку виявлення помилки.
Ми поважаємо наших клієнтів і завжди прагнемо знайти рішення, однак просимо також враховувати, що через 2 місяці з моменту отримання товару у нас вже немає технічної можливості перевірити обставини ситуації. Звернення від Вас надійшло 04.05.2025 – майже через два місяці після отримання посилки. За таких умов, на жаль, ми вже не можемо достеменно встановити, чи мала місце помилка під час комплектації.
Водночас, з розумінням до ситуації, ми запропонували знижку та безкоштовну доставку на наступне замовлення.
Ми віримо, що співпраця між магазином і клієнтом ґрунтується на взаємній повазі та відповідальності.
Ми завжди прагнемо виконувати свої зобов’язання і щиро вдячні, коли наші клієнти також уважно ставляться до деталей замовлення.
Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Він допомагає нам ставати кращими.
06.05.2025