0

Оплата і доставка. Інтернет-магазин Світ Рослин

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!


Сума мінімального замовлення в інтернет-магазине "Світ Рослин" - 150 грн.

Відправлення деяких товарів (в тому числі добрива у мішках вагою 25 кг та 50 кг) здійснюється тільки за передплатою.

Після відправлення замовлення очікуйте смс-повідомлення з номером ТТН.
Знижки не розповсюджуються на інші акційні та бонусні пропозиції і не додаються. Знижка за дисконтними картами застосовується тільки в мережі роздрібних магазинів Агроцентру "Світ Рослин". Акції та спеціальні пропозиції в інтернет-магазині і роздрібній мережі можуть відрізнятися.

ОПЛАТА

Оформлені замовлення відправляються як за передплатою, так і з післяплатою (як Вам буде зручніше), за виключенням окремих груп товарів. 

Звертаємо Вашу увагу, що передплачені замовлення мають пріоритет у відправленні.

Післяплата

Оплата замовлення відбувається при отриманні відправлення на пошті.
Замовлення, які оформлені з післяплатою, відправляються у порядку черговості їх отримання інтернет-магазином.
В випадку вибору доставки сервісу доставки Укрпошта, покупець додатково сплачує комісію за переказ коштів (післяплату).

Передплата замовлення

Оплата здійснюється після підтвердження замовлення менеджером і узгодження з покупцем умов відправки. Реквізити для оплати будуть надіслані на номер покупця у Viber або на e-mail.
Оплачені замовлення формуються і відправляються в першу чергу.
Виконавши передплату, покупець не несе жодних додаткових витрат при отриманні відправлення на пошті (окрім оплати вартості доставки за індивідуальним (особливим) тарифом).

Реквізити для оплати на рахунок (IBAN):
ФОП Крупеніна Ірина Василівна
IBAN UA573282090000026002020050644
ЄДРПОУ 2500816584
Призначення платежу: оплата замовлення № (номер замовлення) від (дата замовлення), без ПДВ
Сума платежу: (сума замовлення) грн.

Реквізити для оплати (картка Приватбанку):
ФОП Крупеніна Ірина Василівна
№ карти Приватбанку 5169 3305 2156 8755
ЄДРПОУ 2500816584
Призначення платежу: оплата замовлення № (номер замовлення) від (дата замовлення), без ПДВ
Сума платежу: (сума замовлення) грн.

Якщо Ви бажаєте змінити спосіб оплати замовлення – це можливо до моменту формування відправлення: будь ласка, повідомте нас про це будь-яким зручним для Вас способом (телефонний дзвінок, e-mail, вайбер). 

У випадку необхідності повернення грошових коштів за передплаченими замовленнями відбувається протягом 3-х робочих днів з моменту отримання від покупця звернення з реквізитами для їх перерахування.

ДОСТАВКА

Зробіть купівлю в інтернет-магазині «Світ рослин» і отримайте замовлення на пошті! Як оформити замовлення.
Відправлення замовлень виконуємо Новою поштою або Укрпоштою в будь-який населений пункт України. 

Як дізнатися про вартість доставки свого замовлення?

Дивіться у карточці товару інформацію про тариф доставки

Тариф доставки

Нова Пошта

Укрпошта

Тариф S

64 грн. 49 грн.
Тариф M

79 грн.

59 грн.

Тариф L

99 грн. 74 грн.

Тариф XL

114 грн. 99 грн.
Індивидуальна (особлива) доставка оплата здійснюється за тарифами служби доставки, згідно фактичної ваги та об’єму товару.
Комісія за післяплату сервиса доставки Відсутня Згідно тарифів Укрпошти

  
      

Вартість доставки може змінюватися в залежності від кількості одиниць товару в замовленні. 

Увага! Якщо у Вашому замовленні є товари, які підпадають під різні тарифні плани, сума доставки обчислюється за більшим тарифом. Наприклад: в замовленні 9 позицій за Тарифом S и 1 - за Тарифом L – сума доставки обчислюється за Тарифом L

Якщо у Вашому замовленні є позиція товару, яка не підпадає під стандартні тарифи  доставки від «Світ рослин», а відправляється за індивідуальним (особливим) тарифом – це означає, що вартість доставки замовлення сплачує покупець за фактичними тарифами служби доставки. 

При замовленні на суму від 1000 грн. – доставка безкоштовна. Винятками є випадки, коли у замовленні є товари, що відправляються за індивідуальним (особливим) тарифом або загальна вага замовлення перевищує 10 кг. Доставка таких замовлень оплачується за тарифами служби доставки згідно фактичної ваги та об’єму товару незалежно від суми замовлення.

Отримати своє замовлення Вам необхідно протягом 5-ти робочих днів з моменту його надходження до пункту видачі. Для продовження терміну зберігання відправлення зверніться до менеджера інтернет-магазину будь-яким зручним для Вас способом (телефонний дзвінок, e-mail, вайбер). Замовлення, які попередньо оплачені, але не отримані своєчасно, відправляються повторно при умові компенсації транспортних витрат (послуг сервіса доставки в обидві сторони), за домовленістю сторін здійснюється повернення коштів на картковий рахунок покупця за вирахуванням транспортних витрат. 

Переконливе прохання! Будь ласка, перевіряйте наявність всіх одиниць товару при отриманні відправлення в присутності співробітника пункту видачі. Магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо відправлення не було перевірено під час отримання. При виявленні браку, битого товару, відсутності деякого товару у відправленні необхідно скласти Акт-претензію безпосередньо у пункті видачі відправлення у присутності співробітника сервіса доставки.

Виконуючи оплату замовлення /підписуючи документи про отримання відправлення за передплаченими раніше замовленнями у відділенні пошти, покупець погоджується із комплектацією відправлення. Відсутність звернення протягом 14 днів з моменту отримання відправлення з посадковим матеріалом є підтвердженням того, що покупець отримав товари належної якості та претензій до посадочного матеріалу не має.
САМОВИВІЗ

Покупці, які проживають в містах Чернігів, Полтава, Кременчук можуть оформити самовивіз із магазинів роздрібної мережі. Детально з правилами самовивозу можна ознайомитися тут.

ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ

Інтернет-магазин "Світ рослин" - це гарантія якості посадкового матеріалу, що підтверджується більш ніж десятирічним досвідом роботи. Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками, тому ризик отримання неякісного товару мінімальний. При цьому саджанці - живі рослини, і наявність невеликих пошкоджень, які отримані в результаті транспортування і не відображаються на приживлюваності саджанця, допустимі (невеликі подряпини, несуттєві надломи, зім'яте листя). Компанія гарантує, що отриманий покупцем посадковий матеріал відповідає критеріям якості і готовий до висадки.  Увесь посадковий матеріал має високу приживлюваність при забезпеченні належного догляду та відповідності нормам агротехніки кожної рослини. Якщо норми агротехніки не було дотримано - компанія не несе відповідальність за неприживлюваність посадкового матеріалу. Ми завжди раді надати Вам професійні консультації з висадки придбаного посадкового матеріалу та догляду за ним.

Переконливе прохання! Будь ласка, перевіряйте наявність всіх одиниць товару при отриманні відправлення в присутності співробітника пункту видачі. Магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо відправлення не було перевірено під час отримання. При виявленні браку, битого товару, відсутності деякого товару у відправленні необхідно скласти Акт-претензію безпосередньо у пункті видачі відправлення у присутності співробітника сервіса доставки.

Виконуючи оплату замовлення /підписуючи документи про отримання відправлення за передплаченими раніше замовленнями у відділенні пошти, покупець погоджується із комплектацією відправлення. Відсутність звернення протягом 14 днів з моменту отримання відправлення з посадковим матеріалом є підтвердженням того, що покупець отримав товари належної якості та претензій до посадочного матеріалу не має.

Ми розуміємо, що не завжди зручно ретельно перевіряти якість посадкового матеріалу в пункті видачі посилки. Тому ми надаємо Вам 14 днів для перевірки і подання звернення з метою врегулювання питань щодо якості посадкового матеріалу. Для цього необхідно на електронну адресу sale@svitroslyn.ua із темою листа "Звернення стосовно замовлення № ____" надати наступну інформацію:

  1. Звернення з конкретним описом ситуації (із зазначенням сорту, виду і кількості посадкового матеріалу).
  2. Фото рослин / саджанців / посадкового матеріалу (кількість фото має відповідати кількості посадкового матеріалу з п.1). На фото має бути зафіксований описаний недолік.
  3. Фото документів, отриманих разом із замовленням.

Після отримання документів Ваше звернення буде розглянуто відділом контролю якості. Про прийняте рішення ми проінформуємо Вас через електронну пошту.

Для обміну або повернення товару зв'яжіться з нашими менеджерами. Відправлення повернення можливе тільки після узгодження умов повернення і адреси зворотного відправлення посилки. Відправлення товарів, які підлягають обміну / поверненню здійснюється за рахунок покупця.

Товари, представлені в інтернет-магазині sviroslyn.ua - оригінальні та безпечні.

Керуючись Законом України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991г. №1023-ХІІ, ми готові повернути Ваші кошти у разі:

   

Якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою та ін., і з дати його придбання не пройшло 14 днів.

    Якщо Ви виявили заводський дефект товару - ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо гроші.  

До товарів, які не підлягають поверненню, з асортименту інтернет-магазину «Світ Рослин» відносяться:
Товари, які продаються на метраж;
Товари особистої гігієни (рукавички, маски);
Товари в аерозольній упаковці.