0

Оформлення замовлення в інтернет магазині "Світ Рослин"

Замовлення приймаються цілодобово у будь-яку пору року. Замовлення на поточні товари відправляються протягом 3-5 робочих днів з моменту підтвердження замовлення менеджером, з термінами відправлення попередніх замовлень можна ознайомитися тут. Зверніть увагу, що передплачені замовлення мають пріоритет у відправленні.

Мінімальна сума замовлення 200 грн.

Оформити замовлення можна:

  • самостійно на сайті з внесенням всіх необхідних даних щодо товару та доставки*;

  • «в один клік», вказавши тільки номер телефона після додавання товару до кошика;

  • зателефонувавши за номерами, що вказані в розділі «Контакти».

У випадку неможливості вибору сервіса доставки, індекса або населеного пункту – оберіть будь-який із варіантів, напишіть в коментарях до замовлення, що дані необхідно відкоригувати, і менеджер при підтвердженні замовлення зробить необхідні зміни.

Менеджер з Вами зв'яжеться за вказаним номером телефону протягом робочого дня з 9:00 до 18:00. Очікуйте дзвінка від нашого менеджера! В період активного сезону дозволяється відправлення смс-повідомлень про підтвердження замовлення.

Якщо протягом 3-х днів нам не вдасться зв’язатися с вами для підтвердження замовлення, воно буде скасовано.

ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Поточні замовлення

Попередні замовлення

Це замовлення на товар, який є в наявності в момент оформлення замовлення

Це замовлення на товар, який ми отримаємо пізніше і відправимо Вам в певні терміни

Оформлення замовлення

Цілодобово у будь-яку пору року

Слідкуйте за новинами про старт сезону на сайті: зазвичай це період січень-травень та липень-листопад (цілодобово)

Порядок відправлення замовлення

Зверніть увагу, що передплачені замовлення мають пріоритет у відправленні

В першу чергу відправляються попередньо оплачені замовлення, за якими отримана оплата, потім - замовлення з післяплатою.

В першу чергу відправляються попередньо оплачені замовлення весняного/ осіннього сезону. Потім відправляються замовлення з післяплатою в порядку їх оформлення: замовлення, яке було оформлене в січні, буде відправлено раніше замовлення, яке оформлене в березні.

Термін відправки замовлення

Протягом 3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення (по оплаченим замовленням – з моменту надходження коштів на рахунок компанії)

Звертаємо Вашу увагу, що в період сезону відправлення замовлень з поточними товарами здійснюється в порядку загальної черги. Тому рекомендуємо товари, які необхідно придбати до певного терміну, замовляти заздалегідь!

Орієнтовні терміни відправки (з урахуванням погодних умов):

Весняний сезон – 20.03 – 31.05

Осінній сезон – 20.09 – 30.11

Детально з термінами відправки за групами товарів можна ознайомитися тут.

Коригування замовлення

Неможливе після підтвердження замовлення менеджером

Можна вносити зміни до замовлення до моменту його передачі на склад і формування відправлення

Скасування замовлення

Ви маєте право відмовитися від замовлення. Для цього Вам необхідно зв’язатися із співробітниками компанії будь-яким зручним способом (телефонний дзвінок, e-mail, вайбер) і повідомити про свій намір.

Відправлення замовлення

Після відправлення замовлення очікуйте смс-повідомлення з номером ТТН, за яким Ви зможете відслідковувати своє відправлення.

Знижки на товари не додаються і не розповсюджуються на інші акційні та бонусні пропозиції. Ціни, акції та спеціальні пропозиції в інтернет-магазині та роздрібній мережі можуть відрізнятися.

У випадку необхідності повернення грошових коштів за передплаченими замовленнями відбувається протягом 3-х робочих днів з моменту отримання від покупця звернення з реквізитами для їх перерахування.