Добрий день, Євдокіє!
Дякуємо за відгук. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація із саджанцем.
Подібні випадки трапляються рідко, адже до цього ми отримували лише позитивні відгуки про саджанці цього постачальника. Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід виявився невдалим, і вже зв’язалися з Вами, щоб запропонувати рішення.
Також хочемо нагадати, що в разі отримання товару неналежної якості важливо звертатися до нас одразу, зберігши підтвердження, наприклад, фотографії. Якщо товар забирається в магазині, перевіряйте його на місці - це допоможе нам оперативно розібратися і вирішити проблему.
Сподіваємося, що ця ситуація не вплине на наші стосунки. Ми завжди намагаємося йти назустріч клієнтам, адже ваше задоволення є для нас головним пріоритетом. Дякуємо за Ваш відгук і за довіру до нашого магазину! З повагою - команда інтернет-магазину "Світ Рослин".
02.12.2024