0

Інтернет-магазин Світ Рослин. Відгуки.

Олена
Дуже ароматна роза. Квітка держиться до 5 днів.
22.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Олена
Дуже яскрава роза. Квітка держиться до тижня.
22.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Олена
Дуже гарна роза. Довго держе цвіт. Рекомендую.
22.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Надія
В цьому році посіяла. Вже їмо. Солодка! Гарна схожість насіння. Дякую!
21.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Ірина
О магазине
Майже ніколи не залишаю відгуки, але цей магазин викликав бурю розчарувань та критики. Замовила троянду плетисту, вислали зовсім не те, а потім запрашуют ще фото , далі вибачення , а гроші вам не повернуть, бо тільки на якісь бонуси можуть перевести. Оператори питання вирішувати не можуть, а власники ??? До них ви не знайдете жодного контакту, прикро ....магазин потрібно обходити стороною, щоб не розчаровуватись, бо ви не отримаєте, ту красу, яка є тільки на фото
12.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Олена
Ми цінуємо якісний зворотний зв’язок від клієнтів – саме він допомагає вирішувати ситуації оперативно й об’єктивно. Ваше замовлення було отримано у травні 2024 року, троянда зацвіла влітку того ж року, але жодного звернення чи фото для підтвердження на той момент не надійшло. Ми з Вами зв’язались і запропонували варіанти компенсації: - купон на повну вартість троянди, що не відповідає сорту, а також 50% вартості троянди, яка не прижилася, хоча первинного звернення про поганий стан саджанця ми не отримували або - зарахування цієї суми на бонусну карту для покупок у роздрібній мережі. Ми відкриті до конструктивного діалогу й сподіваємось на відповідальну реакцію з Вашого боку. Дякуємо за розуміння!
12.06.2025
Людмила
Посадила весною 2 саджанці і не один не росте. Зря потрачені гроші.
09.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Олена
Дякуємо за Ваш відгук, Людмило. Ви забирали замовлення у магазині, де мали можливість особисто оглянути посадковий матеріал перед покупкою, отже стан саджанців був належної якості. Подальший ріст рослин залежить від багатьох факторів: агротехнічних умов, погодних впливів, якості ґрунту, догляду після висадки. Можливо варто підкоригувати догляд, щоб рослинки пішли в ріст.
12.06.2025
Павло
Груша прижилась, хоча і пізно посадив. Гарна коренева система. Дякую.
02.06.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Кобец Женя
О магазине
ДОБРИЙ ДЕНЬ, Світ рослин! Замовляла у Вас агроволокно під полуницю. Хочу Вам щиро подякувати все прийшло швидко я задоволена. Окрема подяка менеджеру Анні допомогала мені вибрати яке потрібно ,в спілкуванні привітна щира дівчина,на всі запитання відповідала чемно ,порекомендувала яке агроволокно під полуницю потрібно ,я дуже задоволена товаром. Щиро дякую дівчата ,успіхів Вам. Дякую!
28.05.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Ostapets Galina
О магазине
Замовила агроволокно чорного кольору, відправили білий. Моя помилка, що не перевірила на пошті, й пройшло вже часу більше, ніж 2 тижні. Але в заміні на чорний відмовили, тим більше, що в чеку зазначений чорний. Я ж не просила повернення. А за свою помилку навіть не вибачились. Запропонували знижку на наступне замовлення. Але я й не планую нічого тут замовляти, таке відношення зустрічаю вперше.
05.05.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0
Олена
Дякуємо за Ваш відгук.
Нам шкода, що ситуація з агроволокном викликала у Вас негативні враження. Ми завжди намагаємося бути уважними до кожного замовлення та відкриті до конструктивного діалогу. Ваше замовлення було відправлено 06.03.2025 та отримано Вами 09.03.2025. При підтвердженні замовлення ми завжди просимо перевіряти склад замовлення при отриманні. На упаковці, згідно з внутрішніми правилами, було зазначено: «Огляд дозволено», а також «Повернення протягом 14 днів». Це стандартна інформація, яка нагадує клієнтам про необхідність перевірки товару при отриманні – саме протягом цього часу є можливість швидко відреагувати у випадку виявлення помилки. 
Ми поважаємо наших клієнтів і завжди прагнемо знайти рішення, однак просимо також враховувати, що через 2 місяці з моменту отримання товару у нас вже немає технічної можливості перевірити обставини ситуації. Звернення від Вас надійшло 04.05.2025 – майже через два місяці після отримання посилки. За таких умов, на жаль, ми вже не можемо достеменно встановити, чи мала місце помилка під час комплектації. 
Водночас, з розумінням до ситуації, ми запропонували знижку та безкоштовну доставку на наступне замовлення. Ми віримо, що співпраця між магазином і клієнтом ґрунтується на взаємній повазі та відповідальності. 
Ми завжди прагнемо виконувати свої зобов’язання і щиро вдячні, коли наші клієнти також уважно ставляться до деталей замовлення. Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Він допомагає нам ставати кращими.
06.05.2025
Катерина
Брала в квартиру від мурах,гель не дієвий.
02.05.2025
Отзыв полезен? Да 0 Нет 0

Для написання відгуків потрібна авторизація на сайті.